piątek, 24 stycznia 2014

farbowanie włosów szamponetką do włosów 'Palette' czerwień granatu

Kilka lat temu kupiłam sobie szamponetkę do włosów 'Palette' w kolorze- czerwień granatu (8) .  

Bardzo spodobał mi się ten kolorek, więc postanowiłam przefarbować moje włoski i nie żałuję.  Miały piękny, czerwonawy kolor i bosko lśniły :)


Oto pare zdjęć, które mnie zmotywowało do koloryzacji włosów na ten kolor..



    



Teraz pokażę wam jak wyglądał mój kolor włosów przed farbowaniem- jasny blond:

Tak moje włosy wyglądały po koloryzacji...



   *Po około ośmiu myciach po szamponetce nie było śladu. Bardzo polecam ten kolor dziewczynom, które mają zielone oczy- na 100% będzie im ten kolorek pasował.  Z resztą do niebiesko i brązowookich rudy też pasuje idealnie.  ;)

   *Mam nadzieję, że wam w jakimś stopniu pomogłam w doborze koloru szamponetki. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz